Hjælp!


Har du problemer med TV-signalet eller driller internettet, så har du mulighed for at få svar på dine spørgsmål her.

Få det bedste ud af dit internet

Din hastighed afhænger af antal enheder, der bruges i husstanden. Selv om de ikke er aktivt i brug, bruger de ofte stadig internettet.


Placeringen af enhederne i huset er også vigtig. Vægge og endda mikroovne kan påvirke din internethastighed.


Sørg for at din router er placeret centralt og højt.


Får du ikke den bedste hastighed i krogene af huset, eller langt fra routeren, kan det være en fordel at bruge en forstærker, som kan købes hos bl.a. PræstøNet.

Antal enheder i brug

Placering af router og enheder

Brug eventuelt en forstærker

Hvor hurtigt er mit internet?

-Tag et hastighedstjek!

Vil du tjekke, hvor hurtig din internetforbindelse er, så anbefaler vi at bruge Speedtest. Bemærk at det altid er den kablede internetforbindelse, der sammenlignes.


Speedtest

Oplever du at der er specifikke hjemmesider eller apps, der ikke loader, som de skal, kan du tjekke, om der er problemer med netop den service hos downdetector.


Downdetector

Hjælp!

Få svar på de oftest stillede spørgsmål

Har du problemer er det altid en god idé at starte med at slukke og tænde for din computer, router eller fjernsyn.


Er der stadig problemer, er det godt at tjekke med naboen, om de har samme problem.

  • Hvilke TV-kanaler kan jeg få?

  • Hvordan indstiller jeg mine TV-kanaler?

    Find og følg den rette vejledning til lige netop dit TV:


    Vejledninger til indstillinger af TV-kanaler →


    Vil du gerne have hjælp til at indstille dine TV-kanaler, kan du kontakte René på kontoret, som gerne kommer ud og hjælper. Det koster 100,00 kr. 

  • Hvad koster TV-pakkerne?

    Vi har tre TV-pakker med de mest populære TV-kanaler.  Priser starter fra 201,00 kr pr måned.


    Du kan læse mere om TV-pakkerne her →

  • Hvad er PlayMaker?

    PlayMaker er en del af TV-pakkerne og giver flere muligheder for hvor og hvornår, du vil se TV.


    Læs mere om mulighederne

  • Kan jeg få internet uden en TV-pakke?

    Ja! Du behøver ikke at have en TV-pakke hos os for at få internet. 


    Vi har to (snart tre) rigtige gode internet-pakker →

  • Kan jeg få internet på Antoniebakken?

    Lige nu er det desværre et problem, da der ikke er lagt kabelnet i området, men senest 1. januar 2022 er det muligt med vores nye internet-pakke.


    Du kan læse mere her →

  • Facebook virker ikke!

    Er der eventuelt et problem med fx Facebook (eller anden hjemmeside/app), så kan du tjekke på Downdetector, om der er et problem med tjenesten. 

  • Hvem er Evercall?

    Evercall er det selskab, der udbyder vores telefoniløsninger. For at holde omkostninger - og dermed vores priser - nede, foregår al administration direkte hos Evercall

  • Kan jeg få både fastnet og mobilabonnement?

    Ja! Evercall, vores samarbejdspartner, tilbyder både fastnettelefoni og mobilabonnementer. Få mere information hos Evercall

Vejledninger

Få hjælp til indstillinger og opsætning

Få hjælp til at indstille dit fjernsyn, opsætte din email eller forbinde dit internet. Følg enkelte trin for trin forklaringer


TV-indstillinger

Indstillinger af TV-kanaler afhænger af, hvilket mærke dit TV er. Følg guiden til dit TV her.

Samsung Panasonic Philips LG

Print TV-kanalerne

Download en PDF over alle TV-kanalerne. Det er dejligt overskueligt at have liggende ved fjernsynet.

Kanaler TV-pakke 1 Kanaler TV-pakke 2 Kanaler TV-pakke 3

Internet

Her finder du vejledninger til opsætningen af dit modem.

Internet

Telefoni

Har du problemer med dit telefoni-abonnement bør du kontakte Evercall direkte.

Ring 44 40 40 40

Kundeservice

Jeg fandt ikke,

hvad jeg ledte efter

Har du ikke fundet svaret på dit spørgsmål eller løsningen på dit problem, er du naturligvis meget velkommen til at kontakte os.

Kontakt René
Share by: